Menüü

Põnevad kampaania Cannes Lions Festival of Creativity'ilt

08. august 2017, Kärt Kaasik

Igal aastal tunnustab Cannes Lions Festival of Creativity kampaaniaid, mis ühtaegu on suure sotsiaalse mõjuga ning kastist välja mõtlevad. Festival ühendab endas loovuse ja mõõdetava mõju kampaaniate näol, mis pööravad tähelepanu ühiskonna murekohtadele. Valisin välja kolm kampaaniat, mis mind sel korral kõnetasid ning mida saaks kasutada ka Eesti kontekstis. Need on kampaaniad, mis kasvasid välja päris probleemidest, viies samal ajal edasi ettevõtte brändi ning muutes meie ühiskonda paremaks.


Esimene kampaania, mis tegelikult köitis minu tähelepanu juba varem, on Rio paraolümpiamängude reklaamvideo. Kampaania juures paelus mind see, et selle eesmärk ei olnud ainult inimeste tähelepanu äratamine, vaid ka nende hoiakute muutmine. Kampaania oli suunatud Suurbritannia inimestele ning tulemusena ütles 76% brittidest, et kampaania mõjutas nende suhtumist erivajadusega inimeste võimetesse.  See kampaania oli julgustav ja innustav ning mis kõige tähtsam, ei keskendunud puuetega inimeste raskustele, vaid saavutustele ja võimetele. 


Nike on teatavasti bränd, mis toetab ja julgustab naisi olema omanäolised ja enda üle uhked. Kas oled liiklusmärke vaadates kunagi mõelnud, miks kõik kujutised meessoost on? Nike Equality Signs kampaania käigus lisati Colombia tänavatel asuvatele liiklusmärkidele hobusesabad, mis kandsid sõnumit, et naised on tugevad ja ühiskonnas sama väärtuslikud kui mehed. Kampaania tulemusel sai Nike luua tänavatele sportlike tegevusi kujutavad märgid, millel olid nii naine kui ka mees. 


Kolmandana äratas minu tähelepanu kampaania „No one should have no one“, mis puudutas vanurite üksildust. Vananevas ühiskonnas on tegemist aktuaalse probleemiga ning kiires elutempos jäävad emad-isad ja vanaemad-vanaisad tihtipeale täiesti üksinda. Kampaania raames loodi „üksilduse indeks“, mille kaudu oli inimestel võimalik vaadata kui palju üksikuid vanureid elab samas linnas, linnaosas ja isegi tänaval. Tulemusena kasvas vabatahtlike arv 12 korda ning inimesed „annetasid“ üle 1,9 miljoni tunni, et pakkuda seltskonda ja tuge üksi elavatele vanuritele. 


Maarja Oviir-Neivelt: miks ei peaks see olema mina, kes probleemi nähes lahenduse leidmiseks oma panuse annab?

18. juuni 2020

Lapse Heaolu Arengukeskus loob kohaliku omavalitsuste tasandil keskusi, ehk Perepesasi, mille eesmärgiks on laste ja perede toetamine, riskide ennetamine ja varajane märkamine ning teenuste kättesaadavaks tegemine. Heateo Mõjufond toetab pilootprojekti raames teenuse arendamist 20 000 euroga. Idee algataja, Maarja Oviir-Neivelt, avab algatuse lugu ja tegevust lähemalt.

Aprillis ning mais annetati Ma armastan aidata annetuskeskkonnas erakordselt palju nii raha kui preemiapunkte

16. juuni 2020

Aprilli alguses lõime Ma armastan aidata annetuskeskkonda eriannetuste lehe, kus sai toetada heategevusorganisatsioone, mis eriolukorras eriti haavatavaid gruppe toetasid. Suur rõõm on, et kampaania raames annetati üle 30 000 euro!

Heateo Mõjufond toetab Kiusamisvaba Kooli programmi 50 000 euroga

20. aprill 2020

SA Kiusamisvaba Kool on tegutsenud 2012. aasta detsembrist ning oma tegevusega tõestanud, et KiVa programm on tõhus nii koolikiusamise ennetamisel kui ka tekkinud juhtumite lahendamisel. Esimest korda toetas Heateo Mõjufond KiVa programmi arengut 48 000 euroga 2018. aastal, panustades organisatsiooni rahastuse jätkusuutlikumaks muutmisesse ning programmi rakendamiskvaliteedi tõstmisesse. Kiusamisvaba Kooli sihtasutus on viimase 2 õppeaasta jooksul laienenud veel 50 uude kool ning tänase seisuga on programmi kaasatud ca. 23 000 õpilast üle Eesti.  

Vaata kõiki uudiseid