Põnevad kampaania Cannes Lions Festival of Creativity'ilt
08. august 2017, Kärt KaasikIgal aastal tunnustab Cannes Lions Festival of Creativity kampaaniaid, mis ühtaegu on suure sotsiaalse mõjuga ning kastist välja mõtlevad. Festival ühendab endas loovuse ja mõõdetava mõju kampaaniate näol, mis pööravad tähelepanu ühiskonna murekohtadele. Valisin välja kolm kampaaniat, mis mind sel korral kõnetasid ning mida saaks kasutada ka Eesti kontekstis. Need on kampaaniad, mis kasvasid välja päris probleemidest, viies samal ajal edasi ettevõtte brändi ning muutes meie ühiskonda paremaks.
Esimene kampaania, mis tegelikult köitis minu tähelepanu juba varem, on Rio paraolümpiamängude reklaamvideo. Kampaania juures paelus mind see, et selle eesmärk ei olnud ainult inimeste tähelepanu äratamine, vaid ka nende hoiakute muutmine. Kampaania oli suunatud Suurbritannia inimestele ning tulemusena ütles 76% brittidest, et kampaania mõjutas nende suhtumist erivajadusega inimeste võimetesse. See kampaania oli julgustav ja innustav ning mis kõige tähtsam, ei keskendunud puuetega inimeste raskustele, vaid saavutustele ja võimetele.
Nike on teatavasti bränd, mis toetab ja julgustab naisi olema omanäolised ja enda üle uhked. Kas oled liiklusmärke vaadates kunagi mõelnud, miks kõik kujutised meessoost on? Nike Equality Signs kampaania käigus lisati Colombia tänavatel asuvatele liiklusmärkidele hobusesabad, mis kandsid sõnumit, et naised on tugevad ja ühiskonnas sama väärtuslikud kui mehed. Kampaania tulemusel sai Nike luua tänavatele sportlike tegevusi kujutavad märgid, millel olid nii naine kui ka mees.
Kolmandana äratas minu tähelepanu kampaania „No one should have no one“, mis puudutas vanurite üksildust. Vananevas ühiskonnas on tegemist aktuaalse probleemiga ning kiires elutempos jäävad emad-isad ja vanaemad-vanaisad tihtipeale täiesti üksinda. Kampaania raames loodi „üksilduse indeks“, mille kaudu oli inimestel võimalik vaadata kui palju üksikuid vanureid elab samas linnas, linnaosas ja isegi tänaval. Tulemusena kasvas vabatahtlike arv 12 korda ning inimesed „annetasid“ üle 1,9 miljoni tunni, et pakkuda seltskonda ja tuge üksi elavatele vanuritele.

Heateo jutud jätkuvad vabatahtlikkuse ja juhtide arendamise teemadega
02. juuni 2023
"Heateo juttude" järgmise kohtumise külaline on Külli Lilleorg, kes on enam kui 15 aastat panustanud nii Heateo Sihtasutuse enda kui ka Heateo juures olevate algatuste arengusse. Kohtumisõhtu Külliga toimub 15. juunil kell 16.00 Heateo Hub'is (Telliskivi 60a/5).

Mis on sinu Heateo lugu?
01. juuni 2023
"Kui start-up sektor kutsub ennast #estonianmafia sõnapaariga, siis Heateo ümber oleme loonud väga tugeva #impactmafia", kirjutab Heateo tegevjuht Pirkko Valge sünnipäeva-hõngulises juhtkirjas.

Kai Klandorf: Heategu loob tulevikku
01. juuni 2023
Vabaühenduste Liidu juhi Kai Klandorfi tervitus Heateo 20. sünnipäeva puhul.