Menüü

Põnevad kampaania Cannes Lions Festival of Creativity'ilt

08. august 2017, Kärt Kaasik

Igal aastal tunnustab Cannes Lions Festival of Creativity kampaaniaid, mis ühtaegu on suure sotsiaalse mõjuga ning kastist välja mõtlevad. Festival ühendab endas loovuse ja mõõdetava mõju kampaaniate näol, mis pööravad tähelepanu ühiskonna murekohtadele. Valisin välja kolm kampaaniat, mis mind sel korral kõnetasid ning mida saaks kasutada ka Eesti kontekstis. Need on kampaaniad, mis kasvasid välja päris probleemidest, viies samal ajal edasi ettevõtte brändi ning muutes meie ühiskonda paremaks.


Esimene kampaania, mis tegelikult köitis minu tähelepanu juba varem, on Rio paraolümpiamängude reklaamvideo. Kampaania juures paelus mind see, et selle eesmärk ei olnud ainult inimeste tähelepanu äratamine, vaid ka nende hoiakute muutmine. Kampaania oli suunatud Suurbritannia inimestele ning tulemusena ütles 76% brittidest, et kampaania mõjutas nende suhtumist erivajadusega inimeste võimetesse.  See kampaania oli julgustav ja innustav ning mis kõige tähtsam, ei keskendunud puuetega inimeste raskustele, vaid saavutustele ja võimetele. 


Nike on teatavasti bränd, mis toetab ja julgustab naisi olema omanäolised ja enda üle uhked. Kas oled liiklusmärke vaadates kunagi mõelnud, miks kõik kujutised meessoost on? Nike Equality Signs kampaania käigus lisati Colombia tänavatel asuvatele liiklusmärkidele hobusesabad, mis kandsid sõnumit, et naised on tugevad ja ühiskonnas sama väärtuslikud kui mehed. Kampaania tulemusel sai Nike luua tänavatele sportlike tegevusi kujutavad märgid, millel olid nii naine kui ka mees. 


Kolmandana äratas minu tähelepanu kampaania „No one should have no one“, mis puudutas vanurite üksildust. Vananevas ühiskonnas on tegemist aktuaalse probleemiga ning kiires elutempos jäävad emad-isad ja vanaemad-vanaisad tihtipeale täiesti üksinda. Kampaania raames loodi „üksilduse indeks“, mille kaudu oli inimestel võimalik vaadata kui palju üksikuid vanureid elab samas linnas, linnaosas ja isegi tänaval. Tulemusena kasvas vabatahtlike arv 12 korda ning inimesed „annetasid“ üle 1,9 miljoni tunni, et pakkuda seltskonda ja tuge üksi elavatele vanuritele. 


Eesti õpilane on väsinud ja tal on raske keskenduda, selgub Helge äpi kasutajate tagasisidest

23. mai 2022

Eesti õpilaste heaolu hindava Helge mobiilirakenduse kaudu kogutud andmed näitavad, et koolilapsed on sellel kevadel eriti väsinud ja keskendumisraskustes. Üheksanda klassi õpilaste puhul on märgata läbipõlemise tunnuseid. Helge Kooli algatus aitab koolirõõmu kaotavaid õpilasi õigeaegselt märgata ja toetada. Et veelgi rohkem koole saaksid Helge Kooli süsteemi kasutada, toetab selle edasiarendusi Heateo Mõjufond.

Heateo Haridusfond investeeris idufirmasse, mis plaanib revolutsiooni loodusainete õpetamises

18. mai 2022

Eesti suurim haridusvaldkonna filantroopiafond otsustas investeerida idufirmasse Praktikal, mis pakub katsevahenditest, õppetarkvarast ja juhenditest koosnevat terviklahendust loodusainete õpetamiseks.

Koolijuhid jagasid praktikamuljeid ja kergitasid katet edasistelt plaanidelt

11. mai 2022

11 koolijuhti veetsid selle aasta alguses kolm kuud praktikantidena Eesti tippettevõtetes, et saada uusi kogemusi ja teadmisi, mida oma koolis rakendada. Programm kestab veel kuni sügiseni, kuid ettevõttepraktika on nüüdseks läbi ja koolijuhid on naasnud oma tööpostile. Kõik programmi osalised said enne õppeaasta lõppu kokku, et omavahel kogemusi jagada ja edasistelt plaanidelt katet kergitada.

Vaata kõiki uudiseid