Menüü

Põnevad kampaania Cannes Lions Festival of Creativity'ilt

08. august 2017, Kärt Kaasik

Igal aastal tunnustab Cannes Lions Festival of Creativity kampaaniaid, mis ühtaegu on suure sotsiaalse mõjuga ning kastist välja mõtlevad. Festival ühendab endas loovuse ja mõõdetava mõju kampaaniate näol, mis pööravad tähelepanu ühiskonna murekohtadele. Valisin välja kolm kampaaniat, mis mind sel korral kõnetasid ning mida saaks kasutada ka Eesti kontekstis. Need on kampaaniad, mis kasvasid välja päris probleemidest, viies samal ajal edasi ettevõtte brändi ning muutes meie ühiskonda paremaks.


Esimene kampaania, mis tegelikult köitis minu tähelepanu juba varem, on Rio paraolümpiamängude reklaamvideo. Kampaania juures paelus mind see, et selle eesmärk ei olnud ainult inimeste tähelepanu äratamine, vaid ka nende hoiakute muutmine. Kampaania oli suunatud Suurbritannia inimestele ning tulemusena ütles 76% brittidest, et kampaania mõjutas nende suhtumist erivajadusega inimeste võimetesse.  See kampaania oli julgustav ja innustav ning mis kõige tähtsam, ei keskendunud puuetega inimeste raskustele, vaid saavutustele ja võimetele. 


Nike on teatavasti bränd, mis toetab ja julgustab naisi olema omanäolised ja enda üle uhked. Kas oled liiklusmärke vaadates kunagi mõelnud, miks kõik kujutised meessoost on? Nike Equality Signs kampaania käigus lisati Colombia tänavatel asuvatele liiklusmärkidele hobusesabad, mis kandsid sõnumit, et naised on tugevad ja ühiskonnas sama väärtuslikud kui mehed. Kampaania tulemusel sai Nike luua tänavatele sportlike tegevusi kujutavad märgid, millel olid nii naine kui ka mees. 


Kolmandana äratas minu tähelepanu kampaania „No one should have no one“, mis puudutas vanurite üksildust. Vananevas ühiskonnas on tegemist aktuaalse probleemiga ning kiires elutempos jäävad emad-isad ja vanaemad-vanaisad tihtipeale täiesti üksinda. Kampaania raames loodi „üksilduse indeks“, mille kaudu oli inimestel võimalik vaadata kui palju üksikuid vanureid elab samas linnas, linnaosas ja isegi tänaval. Tulemusena kasvas vabatahtlike arv 12 korda ning inimesed „annetasid“ üle 1,9 miljoni tunni, et pakkuda seltskonda ja tuge üksi elavatele vanuritele. 


Eesti ettevõtjad asutasid 1 miljoni euro suuruse Haridusfondi

04. detsember 2018

Eesti ettevõtjad käivitasid Heateo Haridusfondi nimelise filantroopiafondi. Eesmärk on pakkuda seemnekapitali piloteerimaks uudseid lahendusi Eesti haridusvaldkonnas. Järgmise kolme aasta jooksul plaanib fond panustada 1 miljon eurot mõjusatesse haridusalgatustesse.

Heateo Mõjufond panustab kinnipeetavaid ning kodutuid koeri ühendavasse algatusse Käpp ja Käsi

26. november 2018

Heateo SA loodud Mõjufond toetab järgmisel kolmel aastal kinnipeetavate korduvkuritegevuse vähendamisega tegelevat algatust Käpp ja Käsi. Programmi on piloteeritud alates 2018. aasta algusest koostöös Tallinna ja Tartu Vanglaga. Toetuse eesmärk on järgmistel aastatel osalejate arvu kasvatada.  

Heateo Mõjufond ja SPIN-programm panustavad koos noorte tulevikku

06. november 2018

Heateo Sihtasutuse loodud Eesti esimene Mõjufond töötab järgmised kolm aastat noorte arenguprogrammiga SPIN. Koostöö fookuses on programmi jõudmine enamate noorteni. Programmi toetatakse esimesel koostööaastal 32 500 euroga.

Vaata kõiki uudiseid