Menüü

Põnevad kampaania Cannes Lions Festival of Creativity'ilt

08. august 2017, Kärt Kaasik

Igal aastal tunnustab Cannes Lions Festival of Creativity kampaaniaid, mis ühtaegu on suure sotsiaalse mõjuga ning kastist välja mõtlevad. Festival ühendab endas loovuse ja mõõdetava mõju kampaaniate näol, mis pööravad tähelepanu ühiskonna murekohtadele. Valisin välja kolm kampaaniat, mis mind sel korral kõnetasid ning mida saaks kasutada ka Eesti kontekstis. Need on kampaaniad, mis kasvasid välja päris probleemidest, viies samal ajal edasi ettevõtte brändi ning muutes meie ühiskonda paremaks.


Esimene kampaania, mis tegelikult köitis minu tähelepanu juba varem, on Rio paraolümpiamängude reklaamvideo. Kampaania juures paelus mind see, et selle eesmärk ei olnud ainult inimeste tähelepanu äratamine, vaid ka nende hoiakute muutmine. Kampaania oli suunatud Suurbritannia inimestele ning tulemusena ütles 76% brittidest, et kampaania mõjutas nende suhtumist erivajadusega inimeste võimetesse.  See kampaania oli julgustav ja innustav ning mis kõige tähtsam, ei keskendunud puuetega inimeste raskustele, vaid saavutustele ja võimetele. 


Nike on teatavasti bränd, mis toetab ja julgustab naisi olema omanäolised ja enda üle uhked. Kas oled liiklusmärke vaadates kunagi mõelnud, miks kõik kujutised meessoost on? Nike Equality Signs kampaania käigus lisati Colombia tänavatel asuvatele liiklusmärkidele hobusesabad, mis kandsid sõnumit, et naised on tugevad ja ühiskonnas sama väärtuslikud kui mehed. Kampaania tulemusel sai Nike luua tänavatele sportlike tegevusi kujutavad märgid, millel olid nii naine kui ka mees. 


Kolmandana äratas minu tähelepanu kampaania „No one should have no one“, mis puudutas vanurite üksildust. Vananevas ühiskonnas on tegemist aktuaalse probleemiga ning kiires elutempos jäävad emad-isad ja vanaemad-vanaisad tihtipeale täiesti üksinda. Kampaania raames loodi „üksilduse indeks“, mille kaudu oli inimestel võimalik vaadata kui palju üksikuid vanureid elab samas linnas, linnaosas ja isegi tänaval. Tulemusena kasvas vabatahtlike arv 12 korda ning inimesed „annetasid“ üle 1,9 miljoni tunni, et pakkuda seltskonda ja tuge üksi elavatele vanuritele. 


Eesti vanim ja suurim annetuskeskkond kasvas veelgi

02. juuni 2021

Eesti suurimasse annetuskeskkonda lisandus seitse uut organisatsiooni, mis koguvad annetusi laste, hariduse, tervise, keskkonna ja tugeva ühiskonna heaks. Koos uute liitujatega tegutseb “Ma armastan aidata” annetuskeskkonnas nüüdsest 60 heategevusorganisatsiooni.

Veriffi blogilugu: julgus hüpata tundmatusse

28. mai 2021

Alustasime Haridusjuhtide Praktikaprogrammi lugude sarja Veriffi mentorpaariga ja nüüd oleme ringiga tagasi. Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi direktor Siret Paasmäe suundus aasta alguses Veriffi, et kiigata sisse ühe kiire pööruga eraettevõtte igapäevaellu. Sireti mentoriks oli arendusjuht Tiit Paananen, aga praktikakogemuse käigus jõudis tema teele palju teisigi inimesi, kellega koostööd teha, kogemusi vahetada ja laiemalt oluliste teemade üle arutleda.

Vahekokkuvõte koolijuhtide praktikast

26. mai 2021

Aasta alguses käivitunud Haridusjuhtide Praktikaprogramm viis kaksteist Tallinna, Tartu, Valga ja Narva kooli direktorit ettevõtetesse praktikale, et edendada Eesti koolijuhtimise kvaliteeti. Programm kestab veel sügiseni, kuid organisatsioonipraktika on lõppenud ja senine kogemus on pannud direktorid koolielu ümber vaatama. Teist aastat toimuva programmi läbiviijateks on Heateo Haridusfond, Tallinna Haridusamet, Fontes, Tartu Linnavalitsus ning Haridus- ja Teadusministeerium.

Vaata kõiki uudiseid