Menüü

Põnevad kampaania Cannes Lions Festival of Creativity'ilt

08. august 2017, Kärt Kaasik

Igal aastal tunnustab Cannes Lions Festival of Creativity kampaaniaid, mis ühtaegu on suure sotsiaalse mõjuga ning kastist välja mõtlevad. Festival ühendab endas loovuse ja mõõdetava mõju kampaaniate näol, mis pööravad tähelepanu ühiskonna murekohtadele. Valisin välja kolm kampaaniat, mis mind sel korral kõnetasid ning mida saaks kasutada ka Eesti kontekstis. Need on kampaaniad, mis kasvasid välja päris probleemidest, viies samal ajal edasi ettevõtte brändi ning muutes meie ühiskonda paremaks.


Esimene kampaania, mis tegelikult köitis minu tähelepanu juba varem, on Rio paraolümpiamängude reklaamvideo. Kampaania juures paelus mind see, et selle eesmärk ei olnud ainult inimeste tähelepanu äratamine, vaid ka nende hoiakute muutmine. Kampaania oli suunatud Suurbritannia inimestele ning tulemusena ütles 76% brittidest, et kampaania mõjutas nende suhtumist erivajadusega inimeste võimetesse.  See kampaania oli julgustav ja innustav ning mis kõige tähtsam, ei keskendunud puuetega inimeste raskustele, vaid saavutustele ja võimetele. 


Nike on teatavasti bränd, mis toetab ja julgustab naisi olema omanäolised ja enda üle uhked. Kas oled liiklusmärke vaadates kunagi mõelnud, miks kõik kujutised meessoost on? Nike Equality Signs kampaania käigus lisati Colombia tänavatel asuvatele liiklusmärkidele hobusesabad, mis kandsid sõnumit, et naised on tugevad ja ühiskonnas sama väärtuslikud kui mehed. Kampaania tulemusel sai Nike luua tänavatele sportlike tegevusi kujutavad märgid, millel olid nii naine kui ka mees. 


Kolmandana äratas minu tähelepanu kampaania „No one should have no one“, mis puudutas vanurite üksildust. Vananevas ühiskonnas on tegemist aktuaalse probleemiga ning kiires elutempos jäävad emad-isad ja vanaemad-vanaisad tihtipeale täiesti üksinda. Kampaania raames loodi „üksilduse indeks“, mille kaudu oli inimestel võimalik vaadata kui palju üksikuid vanureid elab samas linnas, linnaosas ja isegi tänaval. Tulemusena kasvas vabatahtlike arv 12 korda ning inimesed „annetasid“ üle 1,9 miljoni tunni, et pakkuda seltskonda ja tuge üksi elavatele vanuritele. 


„Ma armastan aidata“ keskkonnas annetati mullu rekordiliselt üle 340 000 euro

06. jaanuar 2021

Heateo SA ja Swedbanki asutatud „Ma armastan aidata“ keskkonnas annetati eelmisel aastal rekordiliselt 340 267 eurot. Enim toetati lastega tegelevad organisatsioone (27% annetustest) ning tervise valdkonna organisatsioone (24% annetustest), tugeva ühiskonna kategooria kogus vastavalt 21% annetustest, loomadega tegelevad organisatsioonid 18% ning haridusvaldkond 10% annetustest.

Pirkko Valge: südikusest ja uute olukordadega kohanemisest

22. detsember 2020

Mööduv aasta on pannud proovile meie kõigi südikuse. Keerulised hetked näitasid, kui oluline on nii lähedaste kui ka kogukonna toetus ja oleme seda tundud läbi aasta. Illustratsiooni autor on Eiko Ojala.

Haridusjuhtide Praktikaprogrammi pilootaasta kokkuvõte

22. detsember 2020

Hariduse tulevikku mõjutab olulisel määral selle juhtimise kvaliteet, mistõttu on ka Heateo Haridusfondi üheks eesmärgiks toetada algatusi, mis panustavad koolijuhtimise kvaliteedi tõusule ning aitavad selles vallas positiivseid muutusi luua. Selle jaoks, et anda koolijuhtidele sügav sissevaade kaasaegse juhtimiskultuuriga ettevõtete igapäeva ja toimimismudelitesse sündis kolme sektori koostöös Haridusjuhtide Praktikaprogramm.

Vaata kõiki uudiseid