Menüü

Põnevad kampaania Cannes Lions Festival of Creativity'ilt

08. august 2017, Kärt Kaasik

Igal aastal tunnustab Cannes Lions Festival of Creativity kampaaniaid, mis ühtaegu on suure sotsiaalse mõjuga ning kastist välja mõtlevad. Festival ühendab endas loovuse ja mõõdetava mõju kampaaniate näol, mis pööravad tähelepanu ühiskonna murekohtadele. Valisin välja kolm kampaaniat, mis mind sel korral kõnetasid ning mida saaks kasutada ka Eesti kontekstis. Need on kampaaniad, mis kasvasid välja päris probleemidest, viies samal ajal edasi ettevõtte brändi ning muutes meie ühiskonda paremaks.


Esimene kampaania, mis tegelikult köitis minu tähelepanu juba varem, on Rio paraolümpiamängude reklaamvideo. Kampaania juures paelus mind see, et selle eesmärk ei olnud ainult inimeste tähelepanu äratamine, vaid ka nende hoiakute muutmine. Kampaania oli suunatud Suurbritannia inimestele ning tulemusena ütles 76% brittidest, et kampaania mõjutas nende suhtumist erivajadusega inimeste võimetesse.  See kampaania oli julgustav ja innustav ning mis kõige tähtsam, ei keskendunud puuetega inimeste raskustele, vaid saavutustele ja võimetele. 


Nike on teatavasti bränd, mis toetab ja julgustab naisi olema omanäolised ja enda üle uhked. Kas oled liiklusmärke vaadates kunagi mõelnud, miks kõik kujutised meessoost on? Nike Equality Signs kampaania käigus lisati Colombia tänavatel asuvatele liiklusmärkidele hobusesabad, mis kandsid sõnumit, et naised on tugevad ja ühiskonnas sama väärtuslikud kui mehed. Kampaania tulemusel sai Nike luua tänavatele sportlike tegevusi kujutavad märgid, millel olid nii naine kui ka mees. 


Kolmandana äratas minu tähelepanu kampaania „No one should have no one“, mis puudutas vanurite üksildust. Vananevas ühiskonnas on tegemist aktuaalse probleemiga ning kiires elutempos jäävad emad-isad ja vanaemad-vanaisad tihtipeale täiesti üksinda. Kampaania raames loodi „üksilduse indeks“, mille kaudu oli inimestel võimalik vaadata kui palju üksikuid vanureid elab samas linnas, linnaosas ja isegi tänaval. Tulemusena kasvas vabatahtlike arv 12 korda ning inimesed „annetasid“ üle 1,9 miljoni tunni, et pakkuda seltskonda ja tuge üksi elavatele vanuritele. 


13 koolijuhti lähevad tippettevõtetesse praktikandiks

15. jaanuar 2023

Jaanuaris lähevad Eesti suurematesse pankadesse ja tehnoloogiaettevõtetesse pikale praktikale 13 haridusjuhti üle Eesti. Neljandat aastat toimuv praktikaprogramm annab uusi teadmisi ja ideid, kuidas veel paremini oma kooli juhtida. Esimesed koolijuhid on oma praktikat juba alustanud, teised teevad seda alates uuest nädalast.

“Ma armastan aidata” keskkonnas annetati eelmisel aastal 688 011 eurot

11. jaanuar 2023

Eesti inimesed annetasid eelmisel aastal “Ma armastan aidata” annetuskeskkonna kaudu kokku 688 011 eurot, mis tähistab uut rekordit keskkonna ajaloos. 54% sellest summast läks Eesti-sisestele, 46% Ukraina toetusprojektidele.

2022 - suurte raputuste ja väikeste võitude aasta

23. detsember 2022

"Alustasime aastat suure hooga, aga korraks jäi kõik seisma. Nii meie kui ka mitmed algatused võtsid hoogu maha ja mängisid plaane ümber," kirjutab Heateo SA tegevjuht Pirkko Valge aasta viimase uudiskirja juhtkirjas.

Vaata kõiki uudiseid