Menüü

Maailmapank käivitab ühiskondliku mõju osakute mudeli Palestiinas

22. veebruar 2016, anna.lindpere
Maailmapank asub koos Palestiina valitsusega noorte tööpuuduse vähendamiseks koostööd tegema.

Ühiskondliku mõju osakute (ingl Social Impact Bond ehk SIB) kõrvale on tekkinud ka DIBid (ingl Development Impact Bond), mis keskenduvad arengumaades ühiskondlike probleemide lahendamisele. DIBi puhul on erinevuseks see, et väljamaksete tegijaks on riigi asemel heategevusfondid või doonororganisatsioonid. Maailmapank on välja kuulutanud DIBi koos Palestiina valitsusega eesmärgiga vähendada noorte tööpuudust. Gazas on nimelt üle 60% noortest töötud. Esialgsed läbirääkimised investoritega on peetud ning huvi on senini olnud suur. Siduvaid kokkuleppeid hakatakse sõlmima 2016. aasta teises pooles.


Loe lähemalt Maailmapanga plaanist siit.

Palju põnevaid asju on algamas

22. juuni 2022

Seekordne Heateo uudiskiri annab hea ülevaate sellest, mis teemadega me igapäevaselt Heateos tegeleme. Vaimse tervise valdkonda uute inimeste ja sekkumiste toomine, kutset mitteomavate õpetajate uurimine koos antropoloogidega, Ukrainast lahkuma pidanud laste koolitee jätkamise toetamine ja uued algatused NULA inkubaatoris, mis tegutsevad näiteks taaskasutuse (ReStailit), rattarikkuse (Kooliratas) või hoopis väikeste lastega peredele uute lahenduste pakkumisega (Leluelu, Om Nom). Ja paljud asjad, mis välja ei paistagi.

Heateo vabatahtlik Andreas Holst unistab heaolu suurendavatest ühiskondlikest muutustest

21. juuni 2022

Heateo vabatahtlike kogukond sai maikuus täiendust - meiega liitus Andreas Holst. Vahepeal paar aastat Hollandis elanud ja Maastrichti ülikoolis psühholoogiat õppinud Andreas panustab oma tugevate valdkonnateadmistega vaimse tervise teemadesse, mis on Heateo Mõjufondi fookuses.

Pausil Paula, Eeskujulik Eleri, Realist Reimo jt. Millist tüüpi õpetajaid Eestis on ja kuidas neid toetada?

20. juuni 2022

Kuidas tuua Pausil Paula tagasi kooli, kas Eeskujulik Eleri peab õpetajaametis vastu, kuidas saaks Alternatiivne Alliki rohkem õpetamisele keskenduda, miks juhtkond Realist Reimo tagasisidet ei kuula, kuidas pakkuda Ambitsioonikale Ameliale koolis paremaid karjäärivõimalusi ja millest unistab Raudvara Raili? Rakendusliku Antropoloogia Keskus lõi uuringu tulemusena õpetajate persoonad, et aidata ületada õpetajate järelkasvuga seotud väljakutseid.

Vaata kõiki uudiseid